Opleiding zoeken: 60 resultaten
Laden
A total of 60 items found.
Showing 60 items on page 2 of 8.
9 - 16 van 60 resultaten
Een eigen praktijk als psychologisch consulent
Hogeschool Thomas More
Antwerpen
26 apr. 2024
120 Euro
Sta je aan het begin van je carrière als zelfstandige of denk je er al een tijdje over na om de stap te zetten naar werken als zelfstandige? Dan komen er vast heel wat vragen in je op. Met welke aspecten dien ik rekening te houden alvorens van start te gaan? Voor welke vennootschapsvorm kies ik het best? Wat kan een boekhouder voor mij betekenen? Welke instanties kunnen mij bij dit proces helpen? Met deze vorming wil de Beroepsvereniging voor Psychologisch Consulenten (BPC), Bachelors in de Toegepaste Psychologie voorbereiden op het werken als zelfstandige. Na het volgen van deze vorming ben je op de hoogte van de belangrijkste facetten om te kunnen starten als zelfstandige. In de voormiddag richten we ons op de fiscale en financiële aspecten van de zelfstandige. In de namiddag gaan we dynamischer aan de slag. We gaan dieper in op de praktische kant van het werken als zelfstandige en maken hierbij ruimte voor jouw individuele wensen en plannen. Praktische informatie Trainers: Verschillende bestuursleden van BPC. Doelgroep: Psychologisch consulenten die net gestart zijn of er over nadenken om te starten als zelfstandige. Praktisch Type vorming | workshop Data | vrijdag 26 april 2024 Uur | 09u30 – 16u30 Groepsgrootte | max. 30 Prijs | niet leden BPC € 120 | leden BPC € 60 (incl. broo
Lesmoment: Dag
The challenges of communication and marketing in post-Covid China
Hogeschool Thomas More
Mechelen
2 mei 2024
Kostprijs: zie website
About the seminar: Doing business with China has always been challenging, but recent geopolitical, economic and technological developments have made it even more challenging for Western companies to be successful in China. The negative sentiment about China has created many misunderstandings about how Western companies should deal with this more assertive post-Covid China. During this seminar Bart Horsten will give recommendations how to deal with the new China and talk about cultural aspects of doing business with China. He will also give valuable insights about the consumer market in China and how marketing is to be done behind ‘the Great Firewall of China’. About the speaker: Bart Horsten studied Commercial Engineering at KU Leuven and is a China consultant and entrepreneur since 1998. As a managing director at Horsten International, a family-owned company in the second generation, he is one of the most experienced and broadly skilled China consultants in the Benelux. Bart lives in Belgium, but travels to China on a regular basis and, together with his team in China, contributes his China expertise and extensive network to many European companies entering the Chinese market or buying products from China. In 2016 Horsten also launched its China digital marketing agency, called MyChinaWeb, offering soc
Lesmoment: Avond
Domein
SPITS Vastgoed | Nieuwe wetgeving: Boek 6BW: check nu al uw (aannemings-)contracten
KU Leuven
3 mei 2024
60 Euro
In deze SPITS Vastgoed zoomen we in op de impact van het nieuwe boek 6 van het Burgerlijk Wetboek op (onder)-aannemingscontracten. Voor vastgoedprofessionals.
Lesmoment: Dag
De erfovereenkomst: de start van een geslaagde successieplanning
KU Leuven
7 mei 2024
160 Euro
De verdiepende sessies successieplanning bieden aan practici de mogelijkheid hun kennis verder uit te diepen en relevante inzichten te verwerven omtrent enkele punctuele topics.
Lesmoment: Dag
Werk slimmer en verdien meer deel 2: Is omzet plannen een natte-vinger-verhaal? | NL
Hogeschool Thomas More
Mechelen
8 mei 2024
Kostprijs: zie website
Over de spreker: Ilse Dieltjens, een ervaren businesscoach in de KMO-wereld, transformeerde haar eigen schrijnwerkerij tot een miljoenenbedrijf door financiële planning te verbinden met doeltreffende marketing. Als auteur van 'Werk slimmer, Verdien meer' onthult ze praktische tips om maximale winst te behalen, met een recht-door-zee aanpak. Over het seminarie: Een “winstgevend” plan, ofwel een marketingplan koppelen aan het financiële koppelen. Dat is échte magie! We werken rond deze 5 topics: Hoe meet je marketing? Hoe koppel je financieel plan aan een marketingplan? Hoeveel leads heb je nodig per maand om je omzet te halen? Hoeveel klanten haal je uit dat aantal leads? Wat is vervolgens onze omzetdoelstelling? Conclusie: hoe maak je een slim werkend winstgevend plan?
Lesmoment: Avond
GATE @ The Loop Gent
KU Leuven
Gent
14 mei 2024
60 Euro
We zijn te gast bij "The Loop" in Gent en krijgen een inkijk in het ontstaan en de verdere ontwikkeling van The Loop. Doelgroep van dit 'Get-Alumni-Together-Event' zijn alumni van het Postgraduaat in de Vastgoedkunde.
Lesmoment: Dag
Domein
Spring Fest: GenAI for Business by the Postgraduate Studies in Big Data and Analytics
KU Leuven
Leuven
16 mei 2024
290 Euro
At this Spring Fest, we invite you to join us for an insightful afternoon program. Our distinguished keynotes will provide a broader perspective on the application of GenAI in the world of business. They'll delve into the innovative possibilities and emerging trends that GenAI offers, equipping you with valuable insights to navigate this transformative landscape.
Lesmoment: Dag
Doing Business in Spain – Start to entrepreneur
Hogeschool Thomas More
Online
16 mei 2024
Kostprijs: zie website
Over de spreker: Els Van Humbeeck, owner of Olive Operations and Olive People, supporting entrepreneurs and leaders in Belgium and Spain in HR and business support. Entrepreneur. Mentor. Coach. Before that? Department head and member of the management team. Working in leading companies within the information technology, media, and services industry. Strong business manager with an MBA in Business Administration and Management from Solvay Business School. Over het onderwerp: How does it feel to say goodbye to your management position at a large media company and take a leap of faith? Our guest speaker Els Van Humbeeck said goodbye to her job at DPG Media (owner of more than 30 strong brands in Belgium, Denmark and The Netherlands) in 2018 after 10 years and moved to Valencia, Spain with her family to start entrepreneuring there. What’s it like to do business in a completely different culture? What is specific to the Spanish market and what are the do’s and don’ts in business? What tips and tricks can she share about entrepreneuring abroad and in general?