Opleiding zoeken: 57 resultaten
Laden
A total of 57 items found.
Showing 57 items on page 1 of 8.
1 - 8 van 57 resultaten
Ondernemers in dialoog met Martin Bacquaert
KU Leuven
Kortrijk
25 apr. 2024
125 Euro
In de reeks ‘Ondernemers in dialoog' gaat een ondernemer in beperkt gezelschap aan tafel. Tijdens deze sessie geeft Martin Bacquaert een inspirerende getuigenis vanuit de praktijk en gaat hij in dialoog als wijnmaker en zaakvoerder van Entre-Deux-Monts, het bedrijf waar hij stichter en grondlegger van is. Hij vertrekt vanuit het idee 'ondernemen op het ritme van het klimaat'. Wat is het verschil tussen nu en 20 jaar geleden? En wat binnen 20 jaar? Is de klimaatsverandering een vloek of zegen?
Lesmoment: Dag
Domein
Start als zelfstandige met jouw eigen zaak!
Hogeschool Thomas More
Mechelen
25 apr. 2024
Kostprijs: zie website
Over het seminarie: Overweeg je om te starten als zelfstandige? Popel je van start te kunnen gaan met een briljant ondernemingsplan maar lijkt het een doolhof vol complexe administratie? We tonen jou graag hoe je deze doolhof doorkruist tijdens dit seminar! Komen aan bod: Studeren en ondernemen: Wat houdt het in om zelfstandige te zijn? Start ik een eenmanszaak of een vennootschap? Wat moet ik in orde brengen? Verschil tussen zelfstandige in hoofdberoep en zelfstandige in bijberoep? En zoveel meer… Over de spreker: Kristy De Vogelaer en Bram De Decker zijn zeer ervaren Acerta-medewerkers en één brok ervaring. Doorheen de jaren hebben zij al honderden zelfstandigen verder geholpen in hun opstart als zelfstandige. Zij zorgen ervoor dat de startende zelfstandige goed geïnformeerd is en dat alle formaliteiten in orde zijn. Kristy en Bram zijn al jaren hét aanspreekpunt voor onze accountants en klanten.
Lesmoment: Avond
Domein
Fiscale Club - Onroerende goederen in het buitenland & fiscaliteit
Hogeschool UCLL
Heverlee
25 apr. 2024
95 Euro
Voor alle accountants, boekhouders, fiscalisten die een fiscale blik willen op buitenlandse vakantiewoningen.
Lesmoment: Avond
25 april 2024
Domein
Een eigen praktijk als psychologisch consulent
Hogeschool Thomas More
Antwerpen
26 apr. 2024
120 Euro
Sta je aan het begin van je carrière als zelfstandige of denk je er al een tijdje over na om de stap te zetten naar werken als zelfstandige? Dan komen er vast heel wat vragen in je op. Met welke aspecten dien ik rekening te houden alvorens van start te gaan? Voor welke vennootschapsvorm kies ik het best? Wat kan een boekhouder voor mij betekenen? Welke instanties kunnen mij bij dit proces helpen? Met deze vorming wil de Beroepsvereniging voor Psychologisch Consulenten (BPC), Bachelors in de Toegepaste Psychologie voorbereiden op het werken als zelfstandige. Na het volgen van deze vorming ben je op de hoogte van de belangrijkste facetten om te kunnen starten als zelfstandige. In de voormiddag richten we ons op de fiscale en financiële aspecten van de zelfstandige. In de namiddag gaan we dynamischer aan de slag. We gaan dieper in op de praktische kant van het werken als zelfstandige en maken hierbij ruimte voor jouw individuele wensen en plannen. Praktische informatie Trainers: Verschillende bestuursleden van BPC. Doelgroep: Psychologisch consulenten die net gestart zijn of er over nadenken om te starten als zelfstandige. Praktisch Type vorming | workshop Data | vrijdag 26 april 2024 Uur | 09u30 – 16u30 Groepsgrootte | max. 30 Prijs | niet leden BPC € 120 | leden BPC € 60 (incl. broo
Lesmoment: Dag
The challenges of communication and marketing in post-Covid China
Hogeschool Thomas More
Mechelen
2 mei 2024
Kostprijs: zie website
About the seminar: Doing business with China has always been challenging, but recent geopolitical, economic and technological developments have made it even more challenging for Western companies to be successful in China. The negative sentiment about China has created many misunderstandings about how Western companies should deal with this more assertive post-Covid China. During this seminar Bart Horsten will give recommendations how to deal with the new China and talk about cultural aspects of doing business with China. He will also give valuable insights about the consumer market in China and how marketing is to be done behind ‘the Great Firewall of China’. About the speaker: Bart Horsten studied Commercial Engineering at KU Leuven and is a China consultant and entrepreneur since 1998. As a managing director at Horsten International, a family-owned company in the second generation, he is one of the most experienced and broadly skilled China consultants in the Benelux. Bart lives in Belgium, but travels to China on a regular basis and, together with his team in China, contributes his China expertise and extensive network to many European companies entering the Chinese market or buying products from China. In 2016 Horsten also launched its China digital marketing agency, called MyChinaWeb, offering soc
Lesmoment: Avond
Domein
SPITS Vastgoed | Nieuwe wetgeving: Boek 6BW: check nu al uw (aannemings-)contracten
KU Leuven
3 mei 2024
60 Euro
In deze SPITS Vastgoed zoomen we in op de impact van het nieuwe boek 6 van het Burgerlijk Wetboek op (onder)-aannemingscontracten. Voor vastgoedprofessionals.
Lesmoment: Dag
De erfovereenkomst: de start van een geslaagde successieplanning
KU Leuven
7 mei 2024
160 Euro
De verdiepende sessies successieplanning bieden aan practici de mogelijkheid hun kennis verder uit te diepen en relevante inzichten te verwerven omtrent enkele punctuele topics.
Lesmoment: Dag
Werk slimmer en verdien meer deel 2: Is omzet plannen een natte-vinger-verhaal? | NL
Hogeschool Thomas More
Mechelen
8 mei 2024
Kostprijs: zie website
Over de spreker: Ilse Dieltjens, een ervaren businesscoach in de KMO-wereld, transformeerde haar eigen schrijnwerkerij tot een miljoenenbedrijf door financiële planning te verbinden met doeltreffende marketing. Als auteur van 'Werk slimmer, Verdien meer' onthult ze praktische tips om maximale winst te behalen, met een recht-door-zee aanpak. Over het seminarie: Een “winstgevend” plan, ofwel een marketingplan koppelen aan het financiële koppelen. Dat is échte magie! We werken rond deze 5 topics: Hoe meet je marketing? Hoe koppel je financieel plan aan een marketingplan? Hoeveel leads heb je nodig per maand om je omzet te halen? Hoeveel klanten haal je uit dat aantal leads? Wat is vervolgens onze omzetdoelstelling? Conclusie: hoe maak je een slim werkend winstgevend plan?